Return to Website

the SALOON

welkom op ons forum

the SALOON
Start a New Topic 
Author
Comment
Tinker

Hallo,




Ik ben gister voor het eerst op jullie site gekomen.


Het ziet er erg mooi uit, en wat zijn het mooie paarden he'


Ik ben zelf wat aan het rond kijken, ik zoek een tinker die 100% verkeers mak is.Waar ik woon zijn heel veel tractors.


De pony die ik nou heb is mij te sterk als ik met haar buiten rij is ze altijd nerveus en ze gaat er geregeld van door. Ze is voor het buiten rijden te gevaarlijk.


Ik wil niet te overhaast beslissen maar als ik een goed tehuis vind gaat deze pony weg en wil ik er een rustige tinker voor terug kopen.


ik ben ook verplicht om buiten te rijden omdat ik geen bak heb, het dus erg jammer dat het met mijn pony niet lukt.




Zou ik misschien is bij jullie langs kunnen komen?


En er een keer op rijden?


Ik heb nog nooit op een tinker gereden maar het lijkt me prachtig.




Groetjes Shirley.




ps. Succes met de paarden.

Re: Tinker


Hallo Shirley,


ik heb je een mailtje gestuurd


groetjes Gerda

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo,




Ik ben gister voor het eerst op jullie site gekomen.


Het ziet er erg mooi uit, en wat zijn het mooie paarden he'


Ik ben zelf wat aan het rond kijken, ik zoek een tinker die 100% verkeers mak is.Waar ik woon zijn heel veel tractors.


De pony die ik nou heb is mij te sterk als ik met haar buiten rij is ze altijd nerveus en ze gaat er geregeld van door. Ze is voor het buiten rijden te gevaarlijk.


Ik wil niet te overhaast beslissen maar als ik een goed tehuis vind gaat deze pony weg en wil ik er een rustige tinker voor terug kopen.


ik ben ook verplicht om buiten te rijden omdat ik geen bak heb, het dus erg jammer dat het met mijn pony niet lukt.




Zou ik misschien is bij jullie langs kunnen komen?


En er een keer op rijden?


Ik heb nog nooit op een tinker gereden maar het lijkt me prachtig.




Groetjes Shirley.




ps. Succes met de paarden.