Return to Website

the SALOON

welkom op ons forum

the SALOON
Start a New Topic 
Author
Comment
No Subject

Hai Gerda en de rest,




Je hebt grote schoonmaak gehad op je site!! Zo dat ruimt op.Ik mis de ranch wel een beetje, het is zo stil en er is geen zwembad hier Ik ben stilletjes aan op zoek naar een donkerbuin westernzadel. Dus als je wat leuks tegenkomt... Jammer dat die continental al verkocht is...was dat die van Aaf? Oh, ik hbe nog een mooie foto van Aaf an Mandy, heb jij haar adres, dan kan ik haar hem geven.

Website Grote schoonmaak!

Re: No Subject


hallo Signe!


het adres van Aafke?


ze zijn net verhuisd maar ze is hier bijna elke dag


wat betreft het zadel


Emma klaske heeft een andere bij mij gekocht en die van haar ingeruild wie weet past die op BLIZZ?


wij missen de mensen hier ook hoor


het wordt wel steeds drukker met mensen op les


das wel leuk


see you


greetings from THE RANCH

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hai Gerda en de rest,




Je hebt grote schoonmaak gehad op je site!! Zo dat ruimt op.Ik mis de ranch wel een beetje, het is zo stil en er is geen zwembad hier Ik ben stilletjes aan op zoek naar een donkerbuin westernzadel. Dus als je wat leuks tegenkomt... Jammer dat die continental al verkocht is...was dat die van Aaf? Oh, ik hbe nog een mooie foto van Aaf an Mandy, heb jij haar adres, dan kan ik haar hem geven.

foto's


Hai Gerda, sorry ben een beetje laat met reageren.




Grote kans dat het zadel van Emma K op Blizz past...ik heb er één op het oog en ga zaterdag een week naar ierland. Ik geef je even een belletje als ik terug kom over hoe en wat enzo.




De foto's zal ik naar jouw sturen dan vinden ze wel een thuis ergens......




Doeig!

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


hallo Signe!


het adres van Aafke?


ze zijn net verhuisd maar ze is hier bijna elke dag


wat betreft het zadel


Emma klaske heeft een andere bij mij gekocht en die van haar ingeruild wie weet past die op BLIZZ?


wij missen de mensen hier ook hoor


het wordt wel steeds drukker met mensen op les


das wel leuk


see you


greetings from THE RANCH

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hai Gerda en de rest,




Je hebt grote schoonmaak gehad op je site!! Zo dat ruimt op.Ik mis de ranch wel een beetje, het is zo stil en er is geen zwembad hier Ik ben stilletjes aan op zoek naar een donkerbuin westernzadel. Dus als je wat leuks tegenkomt... Jammer dat die continental al verkocht is...was dat die van Aaf? Oh, ik hbe nog een mooie foto van Aaf an Mandy, heb jij haar adres, dan kan ik haar hem geven.