Return to Website

the SALOON

welkom op ons forum

the SALOON
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: zomaar


hoi daar allemaal,


ik weet zo het merk niet uit mijn hoofd hoor!


dus vrijdag lekker op vakantie !


bij deze nodig ik jullie uit om zondag 19 aug te komen kijken ,dan organiseren wij hier een trail clinic met bbq na


de groene beginners starten om 11 uur en de beginners om 13.30 uur


tot 17.00uur


krijg je gelijk een goede indruk van het westernrijden in plaats van 1 uurtje naar een les kijken


mooi weer is besteld maar of het ook op tijd geleverd wordt is altijd de vraag!


laat het wel even weten dan houd ik rekening met mijn planning zodat ik wat extra tijd voor jullie kan inplannen op zo'n drukke dag


en een shet ...daar moet je gewoon tegen aan lopen.


ik wens jullie in elk geval een fijne vakantie toe


groetjes Gerda en zo

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hoi,zat wat te neuzen overal...........alles kits?????


Heb voor een grap shetjes gekeken vandaag op internet,er zijn er genoeg van 15 jr en ouder.


Weet nog niet of t mag van Martin (mijn Mannetje)Wordt allemaal weer duurder.


Heb wel eens zitten denken,zal ik een kleiner paardje kopen,zodat ik erop kan en mijn dochterje ermee door kan.Maar Spet is een lot uit de loterij,hij heeft niks wat niet leuk is ,hij is echt het droompaardje.............


Ik vind het zo eng als ze erop zit en draaft,hij doet wel geen rare dingen,maar hij is toch te sterk voor haar,hier leert ze niks van.


Ach.............vrijdag lekker naar drente/Friesland...........effies rust


Kus San en Spet

Re: Re: zomaar


Hoihoi,hartstikke leuk.


Ik neem je telnr. en adres mee en als het ons lukt komen we,maar we bellen dan eerst,hoor.


We kijken even naar het weer die dag en of we nog vrienden op bezoek krijgen,maar ik hoop dat het zal lukken en anders snel een andere keer.


liefs San en Spet

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


hoi daar allemaal,


ik weet zo het merk niet uit mijn hoofd hoor!


dus vrijdag lekker op vakantie !


bij deze nodig ik jullie uit om zondag 19 aug te komen kijken ,dan organiseren wij hier een trail clinic met bbq na


de groene beginners starten om 11 uur en de beginners om 13.30 uur


tot 17.00uur


krijg je gelijk een goede indruk van het westernrijden in plaats van 1 uurtje naar een les kijken


mooi weer is besteld maar of het ook op tijd geleverd wordt is altijd de vraag!


laat het wel even weten dan houd ik rekening met mijn planning zodat ik wat extra tijd voor jullie kan inplannen op zo'n drukke dag


en een shet ...daar moet je gewoon tegen aan lopen.


ik wens jullie in elk geval een fijne vakantie toe


groetjes Gerda en zo

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hoi,zat wat te neuzen overal...........alles kits?????


Heb voor een grap shetjes gekeken vandaag op internet,er zijn er genoeg van 15 jr en ouder.


Weet nog niet of t mag van Martin (mijn Mannetje)Wordt allemaal weer duurder.


Heb wel eens zitten denken,zal ik een kleiner paardje kopen,zodat ik erop kan en mijn dochterje ermee door kan.Maar Spet is een lot uit de loterij,hij heeft niks wat niet leuk is ,hij is echt het droompaardje.............


Ik vind het zo eng als ze erop zit en draaft,hij doet wel geen rare dingen,maar hij is toch te sterk voor haar,hier leert ze niks van.


Ach.............vrijdag lekker naar drente/Friesland...........effies rust


Kus San en Spet