Return to Website

Niet Aangeboren Hersenletsel Forum

Ik zou het op prijs stellen als we op een normale wijze met elkaar praten over het fenomeen verworven hersenletsel. Contact met elkaar is op dat gebied erg belangrijk. Dus ik kan er op vertrouwen dat het alles gesmeerd verloopt. Ik wens jullie veel succes en tot ziens in dit forum. groetjes Jurre

Niet Aangeboren Hersenletsel Forum
Start a New Topic 
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
[OTR] Takanashi Rikka Kai: Chuunibyou Demo Koi Ga ****ai! Movie [BD 480p Hi10p X264 AACx3][4DA06442]
[OTR] Takanashi Rikka Kai: Chuunibyou Demo Koi Ga ****ai! Movie [BD 480p Hi10p X264 AACx3][4DA06442].mkv > http://shorl.com/prydrymagrutofu [OTR] Takanashi Rikka Kai: Chuunibyou Demo Koi Ga ****ai! Movie [BD 480p...
Views: 180   Replies: 0
Last Post: Jan 25, 2016 12:06am
by fabrypat
Net Protector Antivirus 2013 Licence
Net Protector Antivirus 2013 Licence > http://tinyurl.com/menlvyq Net Protector Antivirus 2013 Licence, Roblox Robux Generator.exe 97ffa81d91 your PC. 1.9 overall score Download video Quick Key Generator Qui...
Views: 211   Replies: 0
Last Post: Jul 16, 2014 5:10am
by annajael
j
Jan
Katheteriseren
Een forum voor als je moet katheteriseren vond ik ook.. Dit forum over katheteriseren geeft ook informatie. www.katheteriseren.nl
Views: 183   Replies: 0
Last Post: Nov 11, 2012 12:13am
by Jan
longembolie
hoi iedereen,ik ben een jonge vrouw (bijna 30 jaaren ik heb op 10 maart 2010 een longembolie gedaan dat naar mijn hersenenen geschoten is,(men heeft me 59 minuten moeten reanimeren...ik heb problemen met mijn linkerkant(mijn voet staat spits en mijn hand is toe(ik kr...
Views: 396   Replies: 0
Last Post: Mar 1, 2011 5:20am
by Katrien
m
Marion
Karakterverandering
Hallo Jurrien, Allereerst; Ik heb je site helemaal gelezen.. Fantatisch hoe je alles omeschreven hebt, ook denk ik dat je veel mensen helpt met je site. Iets om trots op de zijn !! Ik wist niet helemaal of ik dit wel moest gaan vragen op dit forum maar ik doe...
Views: 2706   Replies: 1
Last Post: Oct 21, 2006 6:15pm
by jurre
j
Joe
BitTorrent Multi-Search engine?
Anyone here use Torrents? I found this multi-search engine for Torrents. I thought you guys might be interested? Click Here: TorrentPond.com URL: http://www.torrentpond.com/
Views: 1236   Replies: 0
Last Post: Apr 18, 2006 10:06pm
by Joe
hersenbloeding
could use support, had a hammarage in 1997, now i should go back to work, insurence says, i can't who'd , without support better bring up my 10years old daughter than me, can't do work, home and bringing up daughter, need support and help in battle against injustice....
Views: 1608   Replies: 0
Last Post: Sep 10, 2005 10:17am
by monique
Vrijetijdsbesteding
Beste NAH-sters. Ik werk bij MEE. Dat is een organisaties die werkt voor mensen met een beperking. Op dit moment ben ik bezig met een project Vrijetijd. Dat wil zeggen dat ik organisaties wil stimuleren om hun activiteiten beter toegankelijk te maken voor mensen m...
Views: 1289   Replies: 0
Last Post: May 30, 2005 7:47am
by Jan Weessies
e
Ellen
partner nah
Hallo, mijn a.s. man heeft afgelopen zomer tijdens onze vakantie hersenletsel opgelopen,a.g.v. 'n hartstilstand.Hij lag in coma en de artsen waren weinig hoopvol. Wonder boven wonder herstelde hij zich zodanig,dat ie nu dagtherapie krijgt in n revalidatie-centrum. T...
Views: 1853   Replies: 5
Last Post: Jan 29, 2005 12:49pm
by Mieke ten Berge-...
Hey Jurre
Hey Jurre, Een berichtje van Bart-Jan (je neefje uit het Noorden). Ik wist niet dat je deze site hebt, was een beetje aan het surfen en ... jouw site. Hey, het ga je goed! ook met je moeder nu en doe iedereen de groeten. Bart-Jan
Views: 1427   Replies: 0
Last Post: Jun 16, 2004 2:26am
by Bart-Jan
ik vind het leven even niet zo leuk meer
De titel van het onderwerp klinkt niet zo leuk, maar het is wel de waarheid, het zal er wel mee te maken hebben dat ik PTSS (post traumatical stress syndrome) heb. Hoe ik hieraan kom zal ik nu vertellen. Op 13 jan 2002 heeft mijn jongste zoon (toen 17) een heel...
Views: 2127   Replies: 2
Last Post: Jun 13, 2004 2:34pm
by Yvonne
Really Funny Simpsons Parody!!!
I found this really funny Simpson's Parody. I thought you guys might enjoy it Click here: The Singhsons URL: http://www.ansme.com/reference/humor/singhsons.html
Views: 1525   Replies: 0
Last Post: Mar 31, 2004 4:54pm
by The Simpsons
Hai Jurre
Hallo Jurre, Ik ben Marianne en ben dit jaar bezig met een afstudeeronderzoek over niet-aangeboren hersenletsel. Ik vind het erg interessant om ook van mensen die zelf te maken hebben met NAH een mening te lezen, dus bij deze bedankt voor je informatie. Fijn dat j...
Views: 1680   Replies: 2
Last Post: Feb 29, 2004 1:39pm
by Jurre
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet