Return to Website

Niet Aangeboren Hersenletsel Forum

Ik zou het op prijs stellen als we op een normale wijze met elkaar praten over het fenomeen verworven hersenletsel. Contact met elkaar is op dat gebied erg belangrijk. Dus ik kan er op vertrouwen dat het alles gesmeerd verloopt. Ik wens jullie veel succes en tot ziens in dit forum. groetjes Jurre

Niet Aangeboren Hersenletsel Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: partner nah

Hoi Ellen,

Als ik zo dat laatste berichtje lees van jou, dan begrijp ik dat jij het er behoorlijk moeilijk mee hebt. Ik zal eens overleggen met mijn vrouw. Misschien wil ze wel contact met je opnemen via email, als je daar geen moeite mee heb. Ze zou dan haar ervaringen met jou kunnen delen, je kan er wat aan hebben. (ik beloof niets).
Als je MSN heb mag je me rustig toevoegen, dan kunnen we wat directer contact met elkaar onderhouden.

Groetjes Jurre

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo,
mijn a.s. man heeft afgelopen zomer tijdens onze vakantie hersenletsel opgelopen,a.g.v. 'n hartstilstand.Hij lag in coma en de artsen waren weinig hoopvol. Wonder boven wonder herstelde hij zich zodanig,dat ie nu dagtherapie krijgt in n revalidatie-centrum. Thuis gaat 't redelijk goed en er is nog iedere dag vooruitgang. Alleen valt t mij wel zwaar en langzaam maar zeker raakt mijn energie op. Vanaf t moment dat t gebeurde tot op heden heb ik nog van geen enkele kant hulp gekregen. En dat terwijl ook mijn leven geheel op zijn kop staat en ik met heel veel emoties zit. En dat terwijl we nog n lange weg hebben te gaan. Eind oktober volgt er nog een 3-voudige by-pass operatie. Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zich alleen voelen staan. P.s. Mijn man is 50 en ik 45.
Groetjes Ellen